Post by acmipuzzpassme on Feb 12, 2022 6:24:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Heroes Charge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Heroes Charge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukse generator alle ▞▞▞
▞▞▞ Heroes Charge 2022 version ▞▞▞
Begynte nylig å spille, og det virker kult, men det er ett stort problem: lydeffektene er MYE for høye! Vennligst gjør dem betydelig mer stillegående! Det er nesten uutholdelig å spille med hodetelefoner og jeg vurderer å forlate spillet hvis det ikke blir mer stillegående.
tidkrevende
Artig spill. Fryktelig kundestøtte.
Spillet er bra. Jeg har ikke noe imot sliping eller betaling for å få begrensede helter. Det verste er feilene til den ucool som aldri ønsket å fikse dem.
Spillet fungerer kun på WiFi. Ikke veldig mobil. Krasjer også ofte. Se også det hermetiske utviklersvaret. De gjør ikke noe for å fikse det og kundeservice suger. *Oppdatering - fyren som ble rapportert til teamet, kom tilbake og sa at han jobbet etter hensikten. Så du har tenkt at spillet bare skal fungere på WiFi? Lamme, kundeservice i dette spillet er søppel.
Jeg har problemer med å synkronisere kontoen min, tilbake i 2017 spilte jeg, og skjedde det samme, hvordan kan jeg ta tilbake kontoen?
Jeg har endelig fått en måte å oppdatere mine mange funksjoner i spillet, men ikke alle funksjonene i spillet. For å oppsummere er spillet virkelig flott. 5* for det. Men ikke vent på noe spesifikt svar fra supportteam/utvikler. -1* for det.
Vil spillet bli fikset når som helst snart? Har blitt sparket ut 6 ganger så langt i dag for å prøve å gjøre daglige ting. Blir veldig lei av dette
Spillet er veldig morsomt, helt til jeg kom til The Sylvan Blessing Level: Bare 3 av 5 Heroes vil lastes inn på nivået, og når jeg slår de 2 2n2mies, forblir 1 karakterer på skjermen og de andre 2 avanserer. Det går ikke lenger på den delen. Vennligst fiks dette. Jeg bruker versjon 2.1.226
kan gjøre det bedre.
Heroes Charge Rollespil pmis
Heroes Charge Rollenspiele zncn
Ellers helt topp!
😁 ok
Spillet er kjempemorsomt jeg savner dette spillet, jeg kan ikke spille det lenger på grunn av den nye oppdateringen i ipaden min lukkes alltid og jeg kan ikke gjenopprette dataene mine lenger
Jeg var ikke på en stund med sport og alt. og nå kommer jeg ikke engang videre
BH
Dette spillet tar meg med på et eventyr.
Har en flott tid med dette spillet. Det er gøy med eller uten å betale ekstra.
Forferdelig spillstabilitet, etter hver oppdatering dukker det opp mange feil som fikk spillere til å miste ressursene sine
Utfordrende, veldig utfordrende.
Jeg syntes ikke spillet var som annonsert på bildene. Samme som alle andre helter har der ute
Digg søl
Fortsetter å krasje på grunn av tilkoblingsproblemer.
Det pleide å være et flott spill helt til ucool ble sulten på penger, de ødela virkelig dette spillet. Jeg har spilt i 51/2 år, og frustrerte meg klar til å slutte
Hvis du har dype lommer, kan du ha det gøy. Jeg har spilt siden 2014 og hver oppdatering er smertefull. Akkurat nå sluttet spillet å fungere på en koto g9-kraft. Irriterende.
Morsomt spill, god måte å fordrive tiden på. Men ikke legg pengene dine på det, det er veldig feilaktig og kundeservicen deres suger.
Mye moro
Fantastisk vanedannende spill. Så mange ting å passe på, og strategier for å lykkes
Jeg spilte et spill i 20 minutter da jeg var interessert i reklame av puslespillet, spillet er klonet av 1000 andre, du har helter, utstyr thm og følg en vei, grafikk er ikke noe spesielt, trenger å få bedre helter og så videre .. Alle sett og jeg er ikke interessert i spill hvor penger styrer alt.
Åpenbart pengegrep. Søppelspill som skyver annonser og bruke penger så snart spillet starter. Gåter er hjernedøde og spillingen er fryktelig kjedelig. Jeg ville gitt negative stjerner hvis jeg kunne
Hennes scene Mai Laster ing ing og lastergggggggggg bas or update ooo jatna khalna nahi hai otna ya laster oppdatering dakna parta hai
Ingenting er som reklamene jeg ser hvert 30. sekund og spiller noe annet på google. Folk hvis du er lei av det, bruker duckduckgo, og finner et alternativ for spilling. Google presser KONSTANT utviklere og nettsteder til å stjele tid og penger fra oss. Dette søppelet begynner å komme ut av hånden.
Elsker det☺
Kampen gir ingen mening bortsett fra i pve. Det er tilfeldig om du vinner mot spillere
Hvorfor kan ikke spille?
hei uCool kan jeg overføre iOS-kontoen min til Android? så jeg kan fortsette å spille med Android-telefonen min
Konstante krasjer og p2w-struktur
WinWing: Space Shooter Arcade sbjv
Elsker dette spillet men.. Betal for å vinne dessverre
Dette spillet ambefales det er sykt bra!
Har spilt dette spillet i 6 år, og det pleide å være morsomt. Krasjer hele tiden, og de vil fortsette å fortelle deg hvordan det tar tid å løse problemene, men de henter pengene dine uten forsinkelser. De vil at du skal kjøpe deg til toppen. Jeg har nettopp gått opp til nivå 141, men du må bruke frukt for å øke nivåene for hver karakter... som tar evigheter å få med mindre du kjøper dem. AVINSTALLERER
Flott grafikk, det er et fint spill, jeg elsker karakteren spesielt kommandør
Dette spillet er kjempebra, men problemet er at det er et nettspill😠😠😠😠😠det er problemet
Veldig bra spill, bra å fokusere på og ganske hardt (på en god måte) fortsett med det gode arbeidet
Rett opp disse feilene og dette etterslepet. Ting var bra frem til denne siste oppdateringen, og nå er det uvirkelig. Det var knapt håndterbart å være f2p, og å se de hundrevis av mennesker som har mistet tusenvis på dette spillet, kom igjen. Det er et bra spill, derav hvorfor jeg fortsatt spiller, men det er nå på grensen uutholdelig mellom nesten å bli tvunget til å betale for å bare ha en sjanse, spillet henger fryktelig, konstant fryser, dårlig matchmaking og en grind som får til og med veteran RPG-spillere til å nøle
Kjempe gøy
Morsomt spill, men veldig tidkrevende hvis du vil gjøre det bra.
Jeg laster ned spillet for 5 år siden ..og jeg spiller fortsatt uten VIP-scenen... Jeg bruker ingen penger ...nå er heltenivået mitt 100 ...Jeg nyter dette spillet... du har tålmodighet til dette.. takk..
Holder stykket interessant med karakterer i stadig utvikling og nye utfordringer
dette er ikke et spill dette er add king-spill
Hei, reload sitter fast
Artig spill. Hvis du ikke betaler, kan du ikke være best, men fortsatt ha sjansen til å være konkurransedyktig. Bare ikke forvent å slå noen som betaler.