Post by acmipuzzpassme on Feb 12, 2022 6:18:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Botworld Adventure ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Botworld Adventure IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kode generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Botworld Adventure 2022 version ▞▞▞
Spillet er dejligt og underholdende, men efter kun 2 dage fryser det på indlæsningsskærmen.
sjovt for de første 20 lvl, derefter vil du ofte blive frustreret, hvis du ikke bruger nogle rigtige penge. Meget svært at komme i niveau. Afinstalleret. ingen fremskridt i uger nu, farezonen er virkelig frustrerende.
Meget sjovt, en masse eventyr venter efter tutorialen. kræver en lille smule strategi for at placere bots. Farming scraps for at opgradere bots er meget spændende, selvom energien begrænser dine fremskridt. Multiplayer er kun i arenaen, så det ville have været bedre at gøre det multiplayer, så mange interaktioner med andre vil ske, og det vil være endnu sjovere. Vil anbefale andre at spille dette sammen, hvis der er en multiplayer-mode i fremtiden
Selvom jeg kun har spillet dette spil i et par dage, føler jeg, at antallet af fjender spredt rundt i verden er for stort. Jeg kan virkelig godt lide dens grafik og gameplay, men det tager for lang tid at fuldføre quests, da man konstant bliver chikaneret af horder af bots og banditter. En skam, da det gør spillet mindre afslappet end hvad jeg tror var tiltænkt af udviklerne.
Købte det første sæsonkort, da jeg virkelig nød gameplayet og strategien. Men jeg er lige flyttet ind i sæson 2, og jeg er ikke rigtig villig til at bruge omkring 20 pund på et mobilspil. Uden tilføjelsesspring er spillet utroligt frustrerende og har som følge heraf slettet... Vil anbefale at sænke prisen på tilføjelsesspring eller forlænge længden af sæsonerne.
Startede interessant nok for flere dage siden, men nu er det næsten gået i stå i forløbet. Jeg er på niveau 9, mine højeste bots er lv 10. Den opnåede erfaring står ikke mål med kampe. Jeg vælger bevidst kampe med stærkere fjender, men får alligevel lidt XP til gengæld. Jeg kan ikke gennemføre en etapevis kamp for at opdatere båden. Jeg har forsøgt flere gange, så skal du vente en time igen. Jeg er ikke sikker på, hvor længe jeg vil beholde dette.
Kan ikke justere fjendens niveau
ボットワールド アドベンチャー ロールプレイング sfvz
Dette spil er dejligt, det minder mig om Pokemon. Jeg kan godt lide autokampen og det taktiske aspekt. Designet er godt, selvom en tegneseriestil ville være fantastisk til dette univers! Jeg er så ked af, at der ikke er nok visning og priser for dette spil, fordi udviklerne gjorde et godt stykke arbejde! Håber du vil få mere feedback og lave mere Pub for denne er virkelig cool, den skal kendes. Jeg planlægger at lave et spil, og dit spil inspirerer mig!
Meget buggy, mens du er offline. Næsten umuligt at spille.
Fuldførte spillet, fuld anmeldelse: [TL;DR] En perle af et spil. Få det. Spiller lidt ligesom Pokemon, men med et meget bedre kampsystem (intuitivt, sjovt, færdighedsbaseret) og en smule håndværk. [Skrivning] er vittig, og historien er omkring 40 timers sjov, hvis du udforsker hver område og kamp i arenaen. [Musik] og lyddesign er fremragende.Varieret, fordybende, aldrig hakkende. [Grafik] er levende og sød, med smukt designede og animerede kort, fulde af små detaljer, der tilføjer fordybelsen. Du kan fortælle, at nogen havde det sjovt med at designe dem og arbejde tæt sammen med den, der skrev historien. [Monetisering] er fair. Intet P2W-indhold, det eneste, du får penge, er hurtigere progression. 0 påtrængende annoncer. [Performance] var okay på en gammel, knust XiaoMi. Lejlighedsvis hikke, når en stor placering eller et stort script skal indlæses. [Hvad kunne være bedre?] 1) Der er små spor- og blokeringsproblemer omkring terræn, bots vil nogle gange sidde fast eller forsøge at skyde gennem klipper. 2) Nogle gange ender kampe tilfældigt uden grund. 3) Spillet bliver lidt for griny omkring spillerniveau 20. 4) Ægte multiplayer-oplevelse ville være fantastisk, men jeg går ud fra, at det måske ikke er muligt med, hvordan spillet er kodet. Men hvem ved.
Mit spil går altid ned, hvis min wifi er tændt og ikke kan udføre kontraktopdrag
Nå, det er sjovt i starten, men du skal lægge penge ud, kom hurtigt hvor som helst, og på et tidspunkt indser du, at dine yndlingsrobotter er for svage, og du vil gerne købe dem, for når spillet er bedst, er det sjovt, så kan du ikke bare slynge I er i ringen og vinder, mens det fortsætter, fordi spillet bygger imod jer. Jeg havde det sjovt i de første par timer, indtil jeg kan indse, at lv blæser og koster meget, og du kan ikke gå ind i pvp-området uden at købe til lv op
Indtil videre er det godt, men jeg beklager, jeg giver dig 3 stjerner, fordi fjenden og en anden spiller aldrig tager deres bot først i kampen? Det er så uretfærdigt
fantastisk spil, jeg kan godt lide det meget, men grunden til, at jeg giver det en 3 stjerne, er f.eks. jeg spillede, da spillet gik ned, og da jeg genstartede det, mistede jeg alle mine fremskridt. Pls fix dette, jeg elsker virkelig tnis-spil, men det er bare skuffende.
Sjovt spil der skiller sig ud fra resten af butikkens nyudgivne spil.. Meget optimeret, min telefon varmer ikke op. Fortsæt det gode arbejde. Min eneste klage er l reparationsbeholderens kølesystem. Jeg foragter virkelig energisystemer i spil. Jeg kan lade dette passere for nu.
Sidder fast i indlæsningsskærmen, og jeg har gendownloadet spillet mange gange og sidder stadig fast.
Jeg lever virkelig dette spil, men grunden til at jeg bedømmer 1 stjerne, fordi hver gang jeg spiller dette spil, er det altid tæt på. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg laver nogle gange i arenaen, når jeg spiller reklamerne for at have nogle ekstra chips, tvinger det tæt, og jeg fik ikke engang chipsene eller skrotet. Ret dette spil
Et fantastisk lille spil, hvis du kan få det til at åbne. Det tager omkring 4 eller 5 gange at få spillet til at starte forbi indlæsningsskærmen. Det lukker bare spillet. Jeg genstartede to gange, fordi det ikke reddede mine fremskridt begge gange, jeg faktisk kom med i spillet. Ret venligst, og det er et femstjernet spil.
Jeg gav dette 5 stjerner i starten, fordi jeg virkelig elsker, hvordan spillet ser ud og at udforske kortene. Hovedhistorien er interessant, og det er nemt at betale et lille beløb for at undgå annoncer. Tempoet i niveauet op er rimeligt. Men du skal kæmpe næsten den samme kamp konstant, hvilket er kedeligt og stressende, og kontrakterne bliver ekstremt hurtigt gentagne. Selv ved at bruge autobattle er kampene en afbrydelse at udholde, ikke en sjov del af spillet. Giv os en anden måde at få skrot på, tak!
Spildynamikken har brug for arbejde, nogle ting er alt for vanskelige, selv når du opgraderer bots til højere niveauer, arenaen har især brug for arbejde, tie breaker-aspektet er en joke og vil få det andet hold til at overstige dit sidste hold 3 til 5, så du kan ikke vinde. Der er næsten ingen mening i at prøve i dette spil længere, fordi belønningen ikke er værd at bruge tid og forværring for at forbedre dine bots... spillet kræver en masse arbejde.
Endnu en løn for at vinde spil. At spille dette spil er som at gå i kviksand. Du vil få nogle fremskridt, indtil du sidder helt fast og ikke har andet valg end at hoste penge op. Meget skuffende. Du kan få nogle 'gratis' ting efter at have set en annonce, hvilket dybest set betyder, at det ikke er gratis. *Rediger som svar på udviklerens svar: "Kan du sende mere info om, hvor du sidder fast, så vi kan give nogle tips til, hvordan du kommer videre". Nej. Jeg fortalte dig klart, hvad mit problem er med dette spil.
Spillede dette spil efter at have fanget covid. Dette er et dope-spil, der føles som pokemon med bots. Adventure/roaming-stil, slibning og udjævning af dine bots. Nedgangen er tidsbegrænsningerne. For at "vove sig ud" har du brug for en genstand, der opdateres efter 15 minutter, hvis du mister et møde, bliver du sendt tilbage til HUB'en, hvilket bliver MEGET irriterende, når du når den første "chef". Til sidst låste jeg op for kampe, og du gættede det, du kommer kun til at kæmpe hver TIME. Solidt spil, men skal fjerne tidsbegrænsninger
Fantastisk spil, meget gennemtænkt. Monitiseret aspekt er ikke aggressivt, ligesom de annoncer, du skal se for kontrakter, er rimelige. Mit eneste problem er på en eneste drop-bot-down kamp. Du skal gå først. Dette giver fjenden en stor fordel og handicapper dig.
Kan ikke engang starte spillet. Sidder fast ved første indlæsningsskærm, ved 8%. Svar: tak, dev, jeg håber, at dette spil kan spilles. Jeg bruger Infinix hot 10s btw. Den har 6 ram og 128 rom plus Helio g85 CPU. Jeg tilføjer 1 stjerne for at svare kunden.
Spillet er godt, typisk betale for at vinde incitamenter og betalingsmure. Vil anbefale, hvis du vil have et afslappet spil, der gør det sværere for dig at fortsætte med at spille uden at se en annonce eller grine meningsløst.
Jeg ville bedømme dette 3 ud af 5 stjerner, fordi jeg tænkte, at dette spil ville være interessant at spille af kedsomhed, men det er det ikke. du bare sidder der og ser dine kæledyr slås, og udforske-tingene er ret kedelige og ikke underholdende nok for en som mig, så jeg kan ikke rigtig anbefale dette til nogen, der ikke rigtig har tålmodighed til at spille dette spil.
Efter at have nået niveau 20, er det super svært at komme op i niveau uden at fylde penge op.
Et spil med underudnyttet potentiale. Bots er kedelige. Animation lader for meget tilbage at ønske. For langsomt til min smag. Belønninger er en joke. En duel for 1~5 mønter? Kontrakter (opgaver) tager evigheder at nå frem. Spillet er gentagne til det punkt, at du begynder at spekulere på, om det er værd at bruge så meget tid og penge. Er det den pris, vi skal betale for et offline-spil i åben verden? Så går man videre.
Jeg ved ikke, hvad der skete med min anmeldelse, men jeg vil indsende endnu en anmeldelse.. stadig den samme klage. Helteudlæsninger.. Jeg har brug for 3 helteudlæsninger til forskellige ting, jeg laver. loadouts til lvl up bots, loadouts til arena og loadouts til farlige lande.. det er alt hvad jeg har brug for, fordi det er irriterende manuelt at sammensætte et hold hver gang jeg gik et sted eller gør noget tak
Forbedrede min vurdering. Og da google ikke afspejler min opdaterede anmeldelse og er træt af at skrive igen, lader jeg dette stå i stedet for.
Hjælp! Elsker spillet, men det vil ikke indlæse mere end 26% fra 24/11! Geninstalleret og ryddet cache, men fik det stadig, rådgiv venligst!!!
ET RIGTIG SPIL af den slags, du ville se på pc, simpelthen lavet til at folk kan nyde i stedet for at få deres tid og penge nippet væk til at "spille". underholdende, charmerende, sjov, giver dig lyst til at blive ved med at vende tilbage og tvinger ikke annoncer ned i halsen på dig. viser virkelig, at ordentlige gode gratis spil findes på mobilen uden at være en reklame, du skal bare finde dem, og det er helt sikkert et!
Godt spil, men på grund af en fejl har jeg mistet alle mine fremskridt...
Spillet er fantastisk, men 3 stjerner, fordi den langsomme progression efter du når lvl 20, spillet viser langsom kreativitet efter det, som om det er slutningen af spillet
Et godt, poleret spil. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige om selve spillet, det er et mobilspil, det har en god, sød stil med et let at følge progressionssystem, der stadig har nok dybde til at være interessant. Andre vigtige ting at bemærke: Udviklerne interagerer aktivt med fællesskabet på deres uenighed, og som et resultat er fejl og hjælp aldrig langt. Der er, ofc, en fqa, men også en aktiv splid med folk, der er villige til at chatte om og hjælpe med spillet. Absolut et godt spil.
Selve spillet er fantastisk. Først troede jeg, at dette var et normalt spil, men jeg spillede rodeo-stampedo og kunne godt lide grafikken og tænkte at prøve dette. Jeg vil love, at du vil elske spillet 1) Grafikken er fantastisk, og historien er god med en bred vifte af bots, opgraderinger og så meget mere og PVP også. Men der er nogle fejl, som hver gang jeg klikker på min beholdningsfane i byen nogle gange tager det mig til båden. Tak til udviklerne for at lave sådan et fantastisk spil og gøre os glade.
Efter du er kommet til lvl 20 bliver det kedeligt, fordi du mangler alle ressourcerne, og mange af dem er knappe...ærgerligt, det så lovende ud
det er et fantastisk spil, der er sjovt, men det er ret grinagtigt
Hole.io Arcade xmt
Super sjovt spil! Jeg har været afhængig. Jeg ville ønske, at der var mere variation i kontrakterne, men det kunne vokse med tiden. En ting jeg lægger mærke til er, at det har været næsten umuligt for mig at få det sidste bådstykke til båd 10 fra farezonen. Jeg ved, at det er et svært område, men jeg kan aldrig komme halvvejs til stykket, på trods af at jeg er strategisk og laver bots så hurtigt som muligt...alle ruter fører mig til, at jeg er nødt til at gå fra den ene ende af kortet til den anden, så cirkulere rundt bare for at få stykket...
Så mange fejl.
Et pay to win-spil pffff latterligt spil, at telefonspil i disse dage altid er den, der betaler for at vinde
Meget sjovt i starten bliver hurtigt sindssygt grindy nødt til at betale eller spille 24/7