(Android) War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game koder generator guld
Feb 12, 2022 6:09:15 GMT
Post by acmipuzzpassme on Feb 12, 2022 6:09:15 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator guld ▞▞▞
▞▞▞ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game 2022 version ▞▞▞
Det er et ret ok spil. Mit eneste problem med spillet er, at du knap tjener penge nok til at købe nye tropper, så jeg afsluttede ved et uheld spillet ved at spamme den første enhed, du låser op. Det eneste problem er progression. Jeg låste 3 ting op, før de blev for dyre at eje. Derefter kan du bogstaveligt talt ikke tjene nok penge på at spille nye baner til at købe noget andet, der er over prisen på 700 mønter
Det er sjovt
Dette er en virkelig fantastisk spilapplikation. Enestående smukke illustrationer så betagende. Denne applikation er nem at bruge. Jeg foretrækker virkelig at spille konstant, så jeg anbefaler stærkt til alle....
Sjovt spil at fordrive tiden, men du rammer til sidst en betalingsmur for flere niveauer, ærligt talt kan blive kedeligt, da når du får tankenhedens niveauer, bliver det latterligt nemt at slå.
Det er et meget godt spil, der burde være en multiplayer mode, hvor vi kan spille solo duel og hold med venner eller Randoms
Spillet er anstændigt, men dårligt. Jeg har klaret mig igennem halvdelen af spillet på mindre end 30 minutter bare ved at spamme infanteri. Spillet kompenserer for denne mangel på gameplay ved at give dig 12 timers nedkøling, i det mindste husker jeg, at det er 12 timer, og det forhindrer dig i at afslutte resten af spillet på yderligere 30 minutter. Fjenden er ikke så hård, som du tror, den burde være. De spammer ikke tropper, eller i det mindste har de en længere troppe afkølet, og det gør det såååå nemt. Og bunkerne, endnu værre.
Ingen annoncer, billige enheder, bedste spil, jeg har spillet på mobil indtil videre.
Spillet er virkelig sjovt og en god udfordring, men når du først har udført en mission, er det også værd at prøve at få mere guld, og fjenderne bliver stærkere end du også virkelig hurtigt. Kan angribe dig med de samme tropper, som du har for løn, smid taget for dets guld og du kan tjene det, men ikke så hurtigt som dem godt spil, men dårligt
Nå, det er bare endnu en kopi af et klassisk RTS-spil med næsten intet tilføjet end arial-angreb. Det har ikke mange reklamer for et gratis spil, men det tvinger dig til at betale eller vente 12 timer for at gå to gange gennem kampagnen samt at skulle betale for at låse op for flere kampagner. Kampagnen er den eneste spilbare tilstand, og den er ret intetsigende. Med omkring 70 niveauer tilføjer hvert niveau ikke noget nyt for den meste del, AI er let, og det bliver hurtigt gentaget
Jeg må sige, at det er ekstremt nemt..det var en skuffelse..Jeg elsker den gamle grafik..men
Min erfaring med dette spil er langt meget god, jeg elsker det, bringer slagmarken 1-vibes og ligesom det er mobil, hvilket spil på mobil, der viser historisk nøjagtighed til WW1 intet andet end denne(n) fantastiske jobudvikler(e)
Dette spil er så sjovt, at det nogle gange er svært, men det er stadig sjovt at spille, nu vil du ikke fortryde det
Annoncer efter hver mission efter de første par. Afinstalleret. Jeg er ikke fan af dette og tvinger dig dybest set til at sidde igennem det eller købe dig ud.
Meget godt, det er sjovt, samtidig med at det får dig til at være opmærksom på tropper og får dig til at opgradere dem.
Det er meget sjovt, de får masser af penge ved at få dig til at se 30 sekunders tilføjelser efter hver kamp. Så kommer du til et punkt, hvor du enten skal købe mønter for at komme videre eller vente 12 timer. Skam var et godt spil.
Kunne være bedre, hvis tropper stablet i reserver op til 3 gange. Plus det kan tvinge dig til at male efter mønter
Det var en 4, men nu starter den slet ikke, den bliver på indlæsningsskærmen
Fantastisk spil, men når du kommer forbi den første fase, skal du se tilføjelser hver runde
Det var ok, slog spillet efter en uges afslappet spil. Når du først har fået tanken og nivelleret dine tropper, er det en kedelig form, fordi tanken er så overmandet, at den overskrider enhver tropper og har en sundhedspool, der sjældent dør. Jeg kan heller ikke lide, at nogle tropper er bogstaveligt talt umulige at få. Jeg gik omkring 50 % af spillet og sparede penge op til den pansrede bil, og jeg indså, at jeg aldrig ville få det igennem normalt spil. Alt i alt var dette spil lidt nemt, og jeg havde kun brug for 3 troppetyper.
Jeg holder meget af dette spil. Det er rigtig sjovt. Jeg ville give det en 5-stjernet vurdering, men der er kun én ting, der plager mig, det er det faktum, at (jeg ved ikke, om det kun er mig, men) fjendens soldater er stærkere.
Merge Truck: Monster Truck სხვადასხვა rmy
Jeg har spillet det igennem med alle tilføjelser på kort. Jeg ønskede hele tiden, at det skulle blive sværere, det blev det aldrig, jeg tror, du kunne slå hele dette spil med bare bølger af grundlæggende infanteri, hvis du blev ved med at opgradere dem. Jeg vil ikke sige, at dette spil er nogen penge værd minus de 99 cents for at slippe af med annoncer mellem spil.
Basic Rifles + Gas = Ustoppelig Der er ingen udfordring eller strategi i spillet, bare spam de samme enheder, indtil du uundgåeligt vinder og ser annoncer.
Nogle niveauer er alt for svære og tager mig 30 minutter at gennemføre, og jeg får en annonce for hvert niveau, jeg gennemfører, ikke særlig godt
Idk jeg vil bare have guld
TL;DR 2/5 sjov, men har brug for mere polering God til let sjov, ikke velafbalanceret, du kan bogstaveligt talt spise alle 80 gratis baner med kun den grundlæggende soldat og luftstøtte. Hvis den havde flere frie niveauer og adskilte enheds-spawns som luftstøtte og har ting som dobbelt bred skyttegrav, så du kunne stable flere enheder op, så kunne det være endnu større, jeg ville nok købe begge tilføjelser på det tidspunkt.
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game ስልት stx
Det er ligesom verdenskrig, men 8-bit versionen, skaberen er gået godt, og jeg elsker det, jeg ville ønske, du lavede en anden, men den er moderne, men 8-bit
Tilføjelser er bare en lille smule overdrevne, men spillet er godt til at fordrive tiden. Lige den rigtige mængde af udfordring uden at have umulige vægge. Selvom det faktum, at fjendens styrker altid har de samme tropper, som du har, selv når du prøver den samme mission igen efter opgradering er irriterende
Den er gå
Rigtig god
For dyrt. De vil have dig til at bruge rigtige penge på at opgradere og fortsætte i spillet. Også for mange annoncer. Efter hvert niveau er en annonce. I skal alle vælge og vrage. Enten tjener du penge ved at udhule spillere eller ved at ødelægge spillet med annoncer. Du kan ikke gøre begge dele.
Jeg ville gerne kunne lide dette spil, fordi jeg har så gode minder med at spille warefare 1917, men når du først når niveauer over 10, er du dybest set kørt til at købe penge i spillet. Og annoncerne er ubarmhjertige (overraskende rigelige, når du har fuldført niveau ti...) Jeg vil anbefale at spille de første par niveauer og derefter åbne en webbrowser på din computer og spille warefare 1917. Endnu bedre bare at spille det spil i stedet for.
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game Strategi cvr
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategy Game ስልት dfwm
Spillet er ret sjovt og minder om de gamle flashspil, dog med et nyt fundet onde: Paywalls. Dev'erne har gjort det, så du kun kan spille et par niveauer, før du bliver tvunget til at vente 12 timer eller betale 300 mønter. Der er lange annoncer efter næsten hvert niveau, og spilmekanikken er griny. Hvordan kan du tage et vidunderligt spilkoncept og ødelægge det? Nem, ved at være grådig
Det er et rigtig sjovt spil, jeg lærte på den hårde måde, du virkelig skal opgradere dine tropper 🤣 Men jeg sætter stor pris på, at udviklerne tilføjede skyttegrave til spillet, det er virkelig sjovt, jeg kan give det en 5 ud af 5
Det er ikke dårligt, men det er ikke, hvad jeg forventede. Jeg troede, det var en simulator-type spil, hvor du besluttede, hvor mange enheder du kunne lægge til kamp mod det andet hold. Jeg hader det ikke, men jeg tror, det trænger til forbedring. Spillet er for nemt. Ikke dårligt, men heller ikke godt.
Annoncer efter hvert eneste spil. 12 timer venter med en betalingsmur bare for at fortsætte efter et vist punkt. Soldattyper, der koster $20 eller mere i rigtige penge HVER. Smh, endnu et potentielt fantastisk spil ødelagt af pengesvigende, grådige udviklere.
Masser af sjov, når du spiller dette spil. Færdig med den gratis del af spillet, nu villig til at købe det for at spille hele spillet betyder inklusive betalte runder/missioner. Et godt spil for børn, der ønsker at spille krig, betyder kamp..! Hvis I allerede havde afsluttet de gratis missioner, vil jeg foreslå jer at købe resten af banerne.
Det er meget sjovt og vanedannende, og det lover meget. Spillets betalingsmur, som kræver, at du skal vente 12+ timer på at besøge en region, har indtil videre forhindret mig i at indse det potentiale. Du kan komme uden om dette ved at betale valutaen i spillet (som du kan købe), men jeg tror ikke, at spillet er mere værd end 99 cents for at eliminere annoncerne.Jeg var i stand til at komme igennem de første 30 niveauer ved blot at spamme soldater.
Anstændigt spil, omtrent lige så meget som du ville forvente af et mobilspil. Min klage er, at det altid er for nemt. Gennem hele spillet kunne jeg stort set altid bare spamme infanteri og vinde med bogstaveligt talt intet andet. Download hvis du skal på en lang tur, lad være med at downloade hvis du vil have en udfordring eller virkelig en strategi for den sags skyld.
Havde mig bag en betalingsmur for forskellige niveauer. Hader det fuldstændig. Jeg har lige fået nok for mærket V, så skal jeg betale bare for at komme videre. Enten henter jeg tanken og venter eller betaler 300 lige nu. Informer udviklerne
Spillet har ingen strategi eller moral for mig. Bare lås tanks op og send 3 ind, og hver lvl bliver slået for dig. Du behøver ikke engang at bruge andre tropper eller opgradere.
Møntøkonomien er forfærdelig, og de låser regioner og beder om mønter for at springe timeren over
Har tidsindstillede lockouts og et væld af annoncer for at motivere køb. Vælg en ikke begge. Slettet