Post by acmipuzzpassme on Feb 12, 2022 6:03:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Do Not Fall .io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Do Not Fall .io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack til uendelige penge ▞▞▞
▞▞▞ Do Not Fall .io 2022 version ▞▞▞
jeg kan godt lide det, men det hænger altid hver gang pls skift det≥﹏≥﹏≤
Det er sjovt, men det er alt for lagy og beder om for mange annoncer, så jeg giver det en fire stirrer
Jeg kan godt lide dette spil, men HVIS VI FÅR DØR VI ELLER OOF
Det er forfærdeligt. Men her er et lille råd til bigginers: Midt i spillet, hvis du falder til bunden og løber rundt, vil du lave et stort hul, som folk kan falde ind i, og du får en større chance for at vinde.
Dette spil er så sjovt, så du kommer til at spille dette spil, det er et spil, du ikke falder, og når du går til tredje sal, er du på førstepladsen, og det er så spændende tekster, og dette spil er så sjovt, du kommer til spille i kan du spille det en masse nye spillere, så jeg håber, du nyder dette spil, hvad klokken er det, elsker dette spil
Dette spil er super sjovt, sagen er, at der er så mange annoncer! Og det er så irriterende, selvom jeg holder meget af dette spil, jeg hader bare annoncerne! Uanset hvad anbefaler jeg dette spil!
Endnu et spil, der lyver for mig og fortæller mig, at jeg spiller et multiplayer-spil, mens jeg bare giver mig forfærdelige NPC-modstandere. Disse fyre dør næsten øjeblikkeligt. Gør det til multiplayer, og jeg vil nemt give fem stjerner, fordi dette er et virkelig sjovt spil.
Er ikke godt spillet, fordi jeg hopper, når det falder, og jeg dør, så jeg gav dem 2 stjerner
Jeg giver dette spil fem stjerner, fordi du prøver ikke at falde, og du rører ved noget, og du falder lidt ind i det næste, og der er omkring fire små lande, og de er super sjove, og du kan udfordre dig selv til at få alt.
Det er meget sjovt, jeg kommer ikke på førstepladsen, men det er sjovt, min karakter er som en spion
Det er for nemt
:-( dette er det værste spil hver gang, og hvis du kopierer dette af efteråret gutter, er det mudder bedre, men det er værst og kedeligt, du kan aldrig hoppe af dig selv, og kan ikke lide dette spil så guildy og kopiere et spil 😂🐶
ikke gode billeder er gode goo for solw for let laggy meget mere for dårligt
Denne aap er god, men når vi åbner alle skins og skrifttyper, så er aap sååå kedeligt
Godt, men optog min plads
Jeg vil sige 5, men 1 ting kunne jeg ikke lide......jeg kunne ikke lide, hvordan spillet fungerede, det var lidt laggy for mig..
Jeg halter, fordi jeg fik kartoffeltelefon reee3eeeeeeeeeeeeeeeee bruh bruh bruh bruh bruh bruh bruh
Det er sjovt, men spillerne er som bots, der hjælper mig
Jeg kan ikke lide dette spil
det er et godt spil, men for mange annoncer, selv vi har wifi, men det ødelægger vores penge, fordi vi indlæser det igen, men for mange annoncer, så lad være med at indlæse dette
Annoncer annoncer annoncer. Du klikker nej tak til annoncer. Du får stadig annoncer.
Rigtig sjovt Meget gerne hexa gone from fall guys witch is mit yndlingsspil ville give fem stjerner, men det er for nemt at vinde
jeg faldt du faldt ikke vil jeg ikke få mig!?
Jeg var interessant, men alle episoder er næsten lige så 4 stjerner
De er bots, du kan spille offline, og karaktererne er uhyggelige, og det er en rip off af efteråret, fyre fungerer ikke engang ordentligt, det går ned tilfældigt, sandsynligvis lavet på fem minutter som alle io-spil bare for at få en billig penge. fatter ikke denne ting
Ace Fighter: Modern Air Combat Jet Warplanes 액션 fhxm
Hvad sker der med al kærligheden til dette spil? For at være ærlig er det så dumt. Jeg kan ikke engang downloade det nu. Jeg prøvede at spille det, men det er bare så kedeligt, at jeg kunne blive uden min telefon i et år, før jeg vil spille dette spil. Ingen kærlighed og omsorg, nogen.
Det er slet ikke godt det hele er kedeligt
Det er så sjovt! Men mit eneste problem er annoncer, MEN DETTE ER SEJT!
Jeg forstår det ikke. Ingen tutorial og masser af annoncer. Spillet 10 gange tabt 10 gange har aldrig vundet noget. Jeg ser ingen mening i dette spil.
Dette spil er godt, men nu så godt hver gang jeg spiller. Andre spillere får mig altid til at falde ned i vandet, og selvfølgelig, når jeg hopper, falder jeg bare ned i vandet, jeg vil gerne reparere dette spil og gøre det mere bedre, venligst andre downloader, der er villige for at downloade dette spil skal du ikke downloade det. Jeg vil give det nul sats, men jeg håber, at det snart bliver repareret, det er derfor, jeg giver det 1 sats
Jeg har ingen idé om, hvad jeg gør. Jeg er lige startet og har allerede vundet 3, ved hvad jeg laver. jeg løb bare rundt som en idiot. Jeg vidste ikke engang, hvordan man hopper. Men jeg har stadig 3 sejre i min første tid med at spille så 4/5 stjerner
Ikke rigtig blandt os, det er forfærdeligt, at de ikke har karakterer blandt os, selvom jeg nyder at spille spillet. Og blandt os!
Det har for mange tilføjelser, hvis det ikke gjorde, ville jeg give 4-stjernede som det efter hvert spil
Fedt, men jeg keder mig
For alle de spil, jeg spillede, er dette det bedste, som en hjerneeksplosion af afhængighed, fordi af de magiske måder, men noultiplayer er ok for mig, da bots ikke har en smart hjerne, der hvor de målretter som spinner io, er det ikke multiplayer godt til offline spillet
ಈ ಈ ಮಾಹಿತಿ ಕಲೆ ಹಾಕಲು Jeg er så glad for, at du kan lide koncepterne godt nok til dig, og jeg elsker denne og den måde, jeg elsker denne sang på, og jeg er glad for, at jeg er i et humør, der ikke kun vil gøre det på dette tidspunkt det bedste for dette projekt, men det bedste for dig kan hjælpe mig med at forstå, hvordan IIIIII mit navn er min ven, der har været et fantastisk spil og en god ven til de koncepter, der er kendt som den højeste i en meget lille by med det seneste og venner af alle de mennesker, der var på det
Jeg kan godt lide dette spil, fordi vi kan spille hver gang med glæde, kan lide dette spil meget meget snart, jeg finder i dette Google Play, men jeg kan lide dette så meget, at jeg tror, du også vil lære dette, del dette spil til alle for at se, hvad du laver